Hírek
2013. Június 13. 11:29, csütörtök |
Belföld
Forrás: MTI
Uniós különdíjat kapott a hegyvidéki kampány a kutyapiszok ellen
Az Európai Unió különdíját kapta a hegyvidéki önkormányzat kutyapiszok elleni kampánya
A "Lépjünk, hogy ne lépjünk bele" elnevezésű kampánnyal a kutyapiszokkal kapcsolatos kutyatartói hozzáállást szerették volna megváltoztatni, ezért a zacskóosztás mellett a kerület több pontján "kutya-WC" feliratú ajtókat állítottak ki, ezzel is jelezve, hogy a közterület a kutya illemhelye, tisztán tartása pedig a tulajdonos felelőssége. Az akció végén mintegy száz egyedi gyűjtőedényt helyeztek ki - tájékoztatta Váczi János alpolgármester csütörtökön az MTI-t.
Az alpolgármester a blogján részletezte, hogy a hegyvidéki kampány tizenhat ország pályázatával versengett, végül öt kategóriában összesen 26 pályaművet válogatott a döntőbe a reklámügynökségi szakértőkből és európai parlamenti képviselőkből álló zsűri.
Olyan társadalmi célú reklámkampányokkal együtt nyert az önkormányzat, mint például az Európai Bizottság és a Barcelona labdarúgó csapatának közös programja, melyben a sztárfocisták személyes részvételükkel próbálták meggyőzni szurkolóikat a dohányzás ártalmairól. Nyert a menekültekkel kapcsolatos ENSZ-kampány is, amelynek arca Angelina Jolie volt - tette hozzá az alpolgármester, megjegyezve: a kerületi kampány töredékébe került az említett sok százmilliós, világsztárokat felvonultató kommunikációs programoknak.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 17. 10:04, péntek | Belföld
Orbán Viktor: olyan választás előtt állunk, amely eldönti a háború és béke kérdését
Olyan választás előtt állunk, amely eldönti a háború és béke kérdését, az amerikai választással együtt - mondta Orbán Viktor miniszterelnök a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában pénteken.